Információk
 
 

Tanácsok az átúszás napjára:
Zsírzás:
Szükségességét, mértékét az úszás elõtt egy órával el kell dönteni. Ha meleg a víz, kb. 24-25 fokos, alig kell zsírzással foglalkozni. Ha hideg a víz, tehát 22 foknál hidegebb, már komolyan kell venni a lezsírozást.
Étkezés:
Három órával az úszás elõtt bõséges, a szokásosnak megfelelõ étkezés nem okozhat zavart, de a túl zsíros és fûszeres ételek nem javasoltak.
Stílus:
Táv közben nem javasolt a stílusváltás, ahogy elkezdtük az úszást, abban a stílusban célszerû végighaladni.


Ratschlge zum Durchschwimmen:
Einfetten:
Die Notwendigkeit des Einfettens mu man eine Stunde vor dem Durchschwimmen entscheiden. Wenn das Wasser 24-25 C warm ist, hat man weniger Fett zu benutzen. Wenn das Wasser klter als 22 C ist, muss man das Einfetten ernst nehmen.
Mahlzeit:
Drei Stunden vor dem Schwimmen darf man noch eine reichliche Mahlzeit wie gewohnt zu sich nehmen, aber fettige, wrzige Speisen sind nicht zu empfehlen.
Stil:
Whrend des Durchschwimmens ist es nicht empfehlenswert den Schwimmstil zu ndern.


Advice for the cross swimming:
Body protection:
The necessity and quantity of fat covering your body should be decided one hour before the swimming starts. If the water is warm, (24-25 C) only a little fat should be used. If the water is cold (less than 22 C), more attention has to be paid to the fatting.
Meal:
3 hours before the start the swimmers can have a usual and abundant meal, but it shouldn't be too fatty and spicy.
Style:
During swimming it's not recommended to change your swimming style.